פרשת המעונות • המשטרה: "ראיות לכאורה נגד שרה נתניהו"

    "בסיומה של החקירה, הועברו כל הראיות לכאורה, הממצאים והתובנות שנאספו בחקירות המשטרה לפרקליטות מחוז ירושלים, אשר ליוותה את החקירה, לצורך עיון והחלטה".
    איתי גדסי 1 Comment on פרשת המעונות • המשטרה: "ראיות לכאורה נגד שרה נתניהו"

    המשטרה הודיעה היום כי סיימה את חקירתה בעניין מעונות ראש הממשלה, והעבירה את הממצאים לפרקליטות מחוז ירושלים, לצורך החלטה אם להגיש כתב אישום • ומה אומר בכיר במשטרה?

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
    "בסיומה של החקירה, הועברו כל הראיות לכאורה, הממצאים והתובנות שנאספו בחקירות המשטרה לפרקליטות מחוז ירושלים, אשר ליוותה את החקירה, לצורך עיון והחלטה".
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשטרה הודיעה היום (ראשון) כי סיימה את חקירתה בעניין מעונות ראש הממשלה, והעבירה את הממצאים לפרקליטות מחוז ירושלים, לצורך החלטה אם להגיש כתב אישום.

    כזכור, הפרשה החלה בפברואר 2015 והתמקדה בחשדות לביצוע עבירות פליליות, בהן קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים, כולל טיפול בתלונות הדדיות.

    מהמשטרה נמסר כי "יחידה ארצית של משטרת ישראל סיימה חקירה בעניין מעונות ראש הממשלה. הפרשה החלה בפברואר 2015 באישור היועמ"ש לממשלה ופרקליט המדינה והתמקדה במספר נושאים, אשר בעניינם עלה חשד לביצוע עבירות פליליות, בהן חשד לקבלת דבר במרמה ולמרמה והפרת אמונים, כולל טיפול בתלונות הדדיות".

    עוד אמרו במשטרה כי "בסיומה של החקירה, הועברו כל הראיות לכאורה, הממצאים והתובנות שנאספו בחקירות המשטרה לפרקליטות מחוז ירושלים, אשר ליוותה את החקירה, לצורך עיון והחלטה".

    לדברי גורמים בכירים במשטרה, "בחקירה עלה כי יש ראיות לכאורה נגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, סמנכ"ל משרד ראש הממשלה עזרא סיידוף והחשמלאי אבי פחימה".



    1 תגובות

    מיין תגובות